jeudi 7 août 2008

Welcome

Welcome on my blog
I create this blog to permit to all the persons who want, to follow me trough my skater life and my daily life.In one side, you will discover how i train, my feelings afer the races, some details about skaters courant questions, but also how i'm interesting in my speedskating's club like coach...In an other side, you will discover my social life. Lot of persons thinks that skaters do only speedskating. It can maybe true for severals. It was true during one or two years for me. I have been elected in march in my city. Now i'm deputy mayor with charged the participative democracy. I'm in charged of the councils of district, children municipal councils, disability comittee...

Bienvenue sur mon blog
J'ai cré ce blog pour permettre, aux personnes qui le souhaitent, de me suivre à travers ma vie de patineur et ma vie quotidienne. D'une part, vous pourrez découvrir comment je m'entraîne, mes ressentis après les compétitions, des informations sur des questions courantes des patineurs, mais aussi comment suis-je investi dans la vie de mon club comme entraîneur...
D'autre part, beaucoup de personnes pensent que les patineurs ne font que du roller. Cela peut-être vrai pour certains. Ce fut vrai durant 1 à 2 ans pour moi. En mars dernier, j'ai été élu à la mairie de saint sébastien sur loire. J'ai ét nommé, ensuite, adjoint en charge de la démocratie participative. J'ai comme missions : les conseils de quartiers, le conseil municipal enfants, le conseil jeune, la commission handicap...

Aucun commentaire: